Efect energie in diverse culori

| 3 mar. 2010
Salutare tuturor, desi sunt foarte obosit m-am gandit sa mai pun putin ajutor pasionatilor de photoshop, si va prezint acest tutorial in care vom putea face o imagine foarte interesanta.

Pasul 1:   Pentru inceput deschidem un document nou File>New unde eu am ales 1024 Width per 768 Weight pixeli.









  Pasul 2: Mergem la bara de meniuri in Filter>Render>Clouds.  O sa rezulte imaginea aceasta:

Pasul 3: Aici vom merge din nou la Filter si vom adauga urmatoare: Pixelate>Mezzotint iar la Type vom selecta Short strokes si apoi OK.


Pasul 4: Mergem din nou la Filter>Blur iar de aici Radial Blur cu setarile din imaginea de mai jos:


Pasul 5: Aici vom merge in paleta Layer si vom da click dreapta pe layerul Background de unde vom alege Duplicate layer si OK.
   In continuare mergem din nou pe Filter>Distort>Twirl si aplicam la Angle valoarea +120.


Pasul 6: Aici vom selecta Blending Mode pentru layerul duplicat anterior (si anume Background copy) in Lighten.


Pasul 7: Acum vom da click pe layerul Background , vom merge la Filter>Distort>Twirl de unde vom alege pentru optiunea Angle vom alege -180.


Pasul 8: Mergem la Image>Adjustments>Hue/Saturation si aplicam parametrii din imaginea de mai jos cu butonul Colorize bifat. (sau putem folosi scurtatura Ctrl+U)


Pasul 9: Aici vom face aproape acelasi lucru, dar de data aceasta pentru layerul duplicat, si anume , vom da click in paleta Layers pe layerul Background copy , apoi vom deschide din nou fereastra Hue/Saturation fotosind scurtatura Ctrl+U si vom pune parametrii din imaginea de mai jos:


Cam astea a fost dragii mei, puteti experimenta si alti parametrii, alte culori alte nuante, de aici in colo e liber la imaginatie, eu in rezultatul final am mai inchis putin fotografia din Ctrl+L.

Rezultatul final:




3 comentarii:

RazvaN spunea...

Am facut si eu asta pana sa faci tu tutorialul si ti-am trimiso dar inca nu ai facut tutorialul cu ceea ce doream eu..
GJ pentru asta
Astept si acel tutuorial

Mobile App Developers spunea...

Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

App Development Company Gurgaon spunea...

That is an extremely smartly written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

Trimiteți un comentariu